poniedziałek, 2 listopada 2015

Cisza

Cisza

A tam nad cichym górskim lasem
moje myśli płyną czasem,
skryte w sobie lecz prawdziwe,
są to myśli bardzo żywe.
Lubię sobie tak pod smrekiem,
być tym prostym ludzkim człekiem.
Lubię Ciszę, bo tam w Ciszy-
Jest To- czego się nigdzie nie usłyszy !!!

Z dedykacją dla Mamy.
Po 30-stu przeszło latach,
po raz drugi poświęcam ten pierwszy odzew moich myśli,
dzięki Bogu złożonych,
Tobie Kochany Tatusiu, 
który jesteś już w Wieczności,
a czynię to, z miłości, jakże mało okazanej Memu Rodzicowi.
Mój Kochany Ojcze,
który przed odejściem do Domu Ojca,
miałeś tą widokówkę na widoku,
w biblioteczce i sercem kontemplowałeś te słowa. 
Dziękuję Ci za to, Mój nie odżałowany Tato !
Lata siedemdziesiąte XX wieku.

2 komentarze:

  1. Wyścig szczurów, gonimy za sukcesem i kasą, ale wielu tęskni za ... ? sam sobie odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz wprowadza w zadumę, ale najbardziej ujęła mnie dedykacja. Doceniamy bliskich najmocniej kiedy ich już nie ma.

    OdpowiedzUsuń

polecany wiersz

Cisza

Cisza A tam nad cichym górskim lasem moje myśli płyną czasem, skryte w sobie lecz prawdziwe, są to myśli bardzo żywe. Lubię s...

Popularne