piątek, 26 kwietnia 2024

Oswajanie chwili

 


+Oswajanie chwili


1. Próbuję się z tym oswoić,
jakoś sobie z tym poradzić.
Chwili nie sposób  rozdwoić,
ani z pamięci wysadzić.

2. Tych chwil dosyć sporo było,
warte wspominania wszystkie.
Prysło to co się przeżyło,
sercu są tak teraz bliskie.

3. Do ciebie się przywiązałem,
przyjaciela tak wiernego.
Nagle z tobą się rozstałem,
tak mi smutno jest bez niego.

4. Twój żywot nie trwał zbyt długo,
dekady nie doczekałeś.
O ty dobry mój psi sługo,
tyle mi radości dałeś.

5. Bracie mniejszy mój hultaju
tak radosnym kundlem byłeś.
Czy spotkam się z tobą w Raju,
jakże serce me podbiłeś?

1 komentarz:

  1. To kolejny wiersz o wiernym przyjacielu. Jak musiał być Ci bliski. Tyle ucuć i tęsknoty przemawia przez te strony. Obyście się spotkali!

    OdpowiedzUsuń

polecany wiersz

Cisza

Cisza A tam nad cichym górskim lasem moje myśli płyną czasem, skryte w sobie lecz prawdziwe, są to myśli bardzo żywe. Lubię s...

Popularne