wtorek, 23 kwietnia 2024

Na zielonej Boskiej hali

https://photos.app.goo.gl/2yVVPajJJcPR55JKA

 +Na zielonej Boskiej hali



1. Coś odeszło razem z tobą
i zostało skremowane.
Serce spowite żałobą,
jak we mgle to Zakopane.

2. W sercu pozostaniesz moim
nawet kiedy stąd odejdę,
ogrzeję w futerku twoim,
aż swe ukojenie znajdę.

3. Potem we śnie cię zobaczę
razem z piratem kochanym.
I tak rzewnie znów zapłaczę
nad tym losem zafajdanym.

4. Wiele nam radości dałeś,
zostawiłeś wspomnień tyle.
Kundlu, ale się udałeś,
dzięki za przeżyte chwile.

5. Ciebie nie ma, ja istnieję
i nie mogę się pogodzić.
Mam taką jeszcze nadzieję,
razem Tam na spacer chodzić.

6. Pasterz wyjdzie na spotkanie
z barankami, owieczkami.
Przyjdą piękne do nas łanie.
Dobry Boże będziesz z nami.

7. Tygrys z lampartem dołączy,
zewsząd zlecą się ptaszęta.
Twa Miłość wszystkich połączy,
przyjdzie Matka Wniebowzięta.

8. Święty Józef nas ugości,
ziemski ojciec Zbawiciela.
Zjawią się Święci w radości,
już zawsze będzie Niedziela.

9. Dobry Pasterz paść nas będzie,
na zielonych swych pastwiskach.
Dołączą piękne łabędzie.
Wszystko zjedna się w uściskach.

10. Spotkam wszystkich braci mniejszych,
razem z piratem, hultajem.
Już nie znajdę ludzi grzesznych,
Nowa Ziemia będzie Rajem.

11. Pan niespodzianki szykuje,
tym co za życia kochali.
Tam Życia nikt nie zatruje,
na żywej zielonej hali.

12. Nutę tą zanucę temu
co był moim przyjacielem.
Zaśpiewam psu tak  bliskiemu.
Tyś JEST Naszym Stworzycielem.

1 komentarz:

  1. Chyba tylko ktoś, kto ma zwierzęta potrafi zrozumieć ten wiersz. Ja zachwycam się jak zawsze pięknymi frazami.
    Cudowna i tyle mówiąca strofa piata:
    Ciebie nie ma, ja istnieję
    i nie mogę się pogodzić.
    Mam taką jeszcze nadzieję,
    razem Tam na spacer chodzić.
    A dalej jest jeszcze lepiej. Aż zatęskniłam za takim rajem.

    OdpowiedzUsuń

polecany wiersz

Cisza

Cisza A tam nad cichym górskim lasem moje myśli płyną czasem, skryte w sobie lecz prawdziwe, są to myśli bardzo żywe. Lubię s...

Popularne